piątek, 13 grudnia 2013

1 urodziny bloga i... konkurs!

Dzisiaj upływa rok i jeden dzień od założenia przeze mnie bloga. Rok temu wkroczyłam w blogosferę nieśmiało i niepewnie, przywitałam się nieconiezgrabnie i zaczęłam pisać. Czasem lepiej, czasem gorzej, ale pisałam dość regularnie (z czego jestem bardzo dumna, bo słomiany zapał to moje drugie imię). Udało mi się stworzyć własny kącik, w którym wylewam swoje żale i przemyślenia i gdzie króluje moja największa miłość- książki. Przez ten czas blog stał się dla mnie bardzo ważny, zmobilizował mnie do rozwijania swojej pasji, jaką jest pisanie, oraz nauczył wnikliwiej czytać książki. Poznałam bardzo ciekawych ludzi, którzy stali się czymś więcej niż tylko nickami na ekranie.

Przez ten rok udało mi się całkiem sporo osiągnąć- weszłam do finałowej dziesiątki w konkursie e-Buka, zaczęłam współpracować z wydawnictwami. Nie ukrywam, że jestem z tego zadowolona. Jednak najważniejsze dla mnie stało się to, że mam coś w pełni stworzonego przez siebie, coś, o czym mogę sama decydować. Równocześnie wiem, że robię to dla innych- jeśli udało mi się kogokolwiek przekonać do przeczytana choć jednej książki, to znaczy, że cel został osiągnięty.

W tym miejscu chciałabym podziękować panu Tomkowi, który pierwszy zaproponował mi pisanie bloga, mojej rodzinie, która musiała znosić moje marudzenie, oraz Wam- czytelnikom. W końcu bez Waszych opinii i krytyki nie wiedziałabym, co robię źle, a co dobrze, i straciłabym szybko chęci wiedząc, że do nikogo nie docieram. W każdym razie- dziękuję wszystkim.

Wszystko, co napisałam, jest za poważnie, za pompatyczne i bez sensu. Ale myślę, że dużo zmieniło się przez ten rok w moim życiu i blog był jedną z takich stałych rzeczy, które pozwalały mi nie zwariować.

Teraz coś, czego nikt nie lubi, czyli statystyka: w ciągu tego roku napisałam 51 postów, ułożyłam 5 stosików i przeczytałam nieco ponad 64 książki (nieco ponad, ponieważ nie od początku prowadziłam dokładny zapis). Nie wiem czy to dużo, czy mało; w każdym razie mogłoby być więcej i to tylko motywacja na następny rok. Wy odwiedziliście mnie 5774 razy, skomentowaliście 203 razy, a do obserwowanych dodało mnie 27 osób.

I teraz dopiero przejdę do sedna, czyli do urodzinowego konkursu. Podziwiam wszystkich, którzy dotarli aż tutaj przeczytawszy wszystkie te bzdury na górze J. Z okazji mojej pierwszej rocznicy to ja mam prezent dla Was- książkę Niezbędnik obserwatorów gwiazd.

Zasady konkursu:
1. Organizatorką konkursu jestem ja- Wiktoria Bibliofilka- autorka bloga recenzenckiego Człowiek, który czyta, żyje wielokrotniej i ciekawiej
2. Konkurs trwa od 13.12.2013 r. do 1.1. 2014 r.
3. Nagrodą w konkursie jest książka Niezbędnik obserwatorów gwiazd Matthew’a Quicka
4. Zgłaszamy się, komentując ten post podając nick i maila. 
5. Byłabym bardzo wdzięczna za dodanie bloga do obserwowanych oraz za wklejenie banneru, ale nie jest to konieczne.
6. Wyniki ogłoszę 2 stycznia 2014r..
7. Po skontaktowaniu się ze zwycięzcą czekam 3 dni robocze na odpowiedź z danymi do wysyłki.
8. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.

Serdecznie zachęcam do udziału J



38 komentarzy:

  1. Gratuluję : )
    Zgłaszam się do konkursu, Iwi Chan, psychicznychaos@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim gratuluję i strasznie się cieszę, że tu nami jesteś. :) Twój blog to jeden z moich ulubionych, lubię twoje teksty o książkach znanych i klasykach (dobra, to przede wszystkim ;-)).
    Do konkursu? Też bym się chętnie zgłosiła, może wygram? Mery, pudelko-czekoladek@wp.pl

    Jednak przede wszystkim, życzę pomyślności w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się zgłaszam :)
    Joanna Latosińska ( Just Me), asia.latosinska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Cieszę się, że jesteś w blogosferze, przyjemnie czyta się Twoje teksty. Życzę Ci wielu nowych sukcesów w kolejnym roku blogowania, odkrywania jeszcze bardziej wartościowych książek i wiele przyjemności z prowadzenia swojego małego miejsca w sieci. :)
    Do konkursu oczywiście bardzo chętnie się zgłoszę. :)
    Ania, ania.masajada@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam uwielbiam statystyki :) Bardzo ładnie to u Ciebie wygląda. Gratuluję i życzę kolejnego roku pełnego wartościowych książek.
    Zgłaszam się do konkursu, Mała: mala.czyta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, Meg Sheti, shetani11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się ;)
    Doomisia♥
    dominika.justyna@poczta.onet.pl
    i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia Niemczyk
    xdobrana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się z przyjemnością :)
    Ema Pisula
    5ever.believe@gmail.com
    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Daria CreatedEternity
    createdeternity@interia.pl
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pragnę ją więc się zgłaszam!! :*
    Mój nick : Natalia Blogerka :)
    e-mail: nata130@interia.eu

    Dodam banerek u siebie na blogu, ponieważ lubię dzielić się z innymi konkursami :3
    Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. A więc:
    Kochana Wiktorio! Zgłaszam się i chociaż nie prowadzę bloga ,,książkowego" mam nadzieję, że przyjmiesz mnie do konkursu, bo jak wiesz książki są moją pasją. Szybko ten rok upłyną... Życzę Ci, abyś w przyszłym roku przeczytała jeszcze więcej ciekawych i wartościowych książek.
    Alicja (lub jak wolisz Ala): alicja.masajada@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku i życzę kolejnych sukcesów :)
    oczywiście zgłaszam się również do konkursu :)
    Marta Kowalik
    martakowalik16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, trzymaj tak dalej!
    Zgłaszam się do konkursiku :)
    Lynn, zuzanka.dd@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Hania P.
    nefmisblog@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pierwszego roku! :) Mój blog kończy tyle w lutym i nie mogę się tego dnia doczekać.
    Zgłaszam się do konkursu.
    Nathalie X
    nathalie.ross@wp.pl
    Banner wstawiłam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!
    Nick: Iryda
    E-mail: abc1102@op.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie rocznicowe posty :) Gratuluję i obyś przez kolejny rok również blogowała :)

    Martyna x
    m.lewandowskaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Nick: Julia K.
    email: julia321998@gmail.com

    No i życzę, żebyś za rok znów mogła świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Nick: kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com

    Gratuluję i życzę wszystkiego Naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! :)
    Oczywiście zgłaszam się.
    e-mail: blackorwhite55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    e-mail: riana@wp.pl
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    nick: Clars
    mail: czekaj_9@wp.pl
    Wesołych świąt życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anna ILOVEWHITETULIPS
    ilovewhitetulipsblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    nick: Paula Ath
    mia-nigra-libro@wp.pl
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    nick: Polish Belieber
    e-mail: anitka.lal@interia.pl
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! :)
    nick: Nevermore BVOTT
    mail: betterversionofthetruth@gmail.com
    pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, ze się zgłaszam!

    Patka
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Amelia Grey
    Mail: kinga9793@gmail.com
    Baner: http://miedzystronami-agrey.blogspot.com/p/konkursy_3.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    e-mail: polaris667@gmail.com
    Baner na blogu.
    Pozdrawiam!
    Polaris

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Gratuluję wytrwałości i życzę wielu, wielu dalszych owocnych lat :)
    Zgłaszam się do konkursu :)
    Agnes Recenzentka
    books.rewievers@gmail.com
    Baner na blogu :)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się! :)
    mail: yolandey1222@gmail.com
    nick: Yola W

    pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga, mój jest jeszcze nowy, więc poczekamy sobie do następnego października na pierwszy roczek bloga. A nie powiem bo już trudno jest znaleźć nam czas na blogowanie, a co dopiero będzie w liceum. :<
    W sumie to dopiero dzięki konkursowi trafiłam na Twojego bloga, ale czytając Twoje posty muszę powiedzieć, że naprawdę świetnie piszesz i oby tak dalej. Życze Ci dobrze prosperującego bloga, dużo współprac, dalszych sukcesów, dużo książek i dużo dużo weny. :) :*
    Chciałabym również zgłosić swój udział w konkursie. ;)
    mail to :olabaranska@poczta.fm
    Nick: Ola Barańska :)
    Pozdrawiam serdecznie+ dodaję do obserwowanych, wpadnij ---> arenaksiazek.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Życzę wielu przyjemnych chwil przy okazji prowadzenia blogu!
    Scarlett
    scarlett13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie gratuluję i życzę dalszej pasji i zaangażowania w czytanie i pisanie;)
    O książce marzę, więc nie wyobrażam sobie, by się nie ustawić w kolejce:)

    Scathach
    shczooreczek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę kolejnego wspaniałego roku, wielu książek, pozytywnych komentarzy, cierpliwości i wytrwałości w prowadzeniu bloga. :) Bardzo chętnie również zgłoszę się do konkursu. :)
    Sherry
    Alti15@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje szczere gratulacje z pisania, a zwłaszcza z przeczytania takiej liczby książek.Cieszę się, że czytanie nie zanikło, ja również lubię książki. Sylwestra spędzę z książką, w ręce wpadła mi "Diana.Samotna księżna." Życzę zadowolenia w dalszym pisaniu i czytaniu oraz powiększającej się liczby komentarzy.
    Zgłaszam się do konkursu.

    Pozdrawiam i wszystkiego naj... w Nowym Roku.
    AlicjaS
    AlicjaS
    ewardex@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    Zgłaszam się :)
    Ana
    ana_sumspt@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń